Wist u al dat het hebben van minstens 1 preventiemedewerker in Nederland verplicht is? Dit is namelijk het geval. Maar wat doet een preventiemedewerker precies? Een preventiemedewerker speelt een cruciale rol bij het waarborgen van veilige en gezonde arbeidsomstandigheden binnen een organisatie. Zo houdt die zich bezig met zaken als de arbowet, preventiemaatregelen, communicatie en risico-inventarisatie en – evaluatie. Een preventiemedewerker wordt je alleen niet zomaar. Om deze belangrijke rol te vervullen, is het noodzakelijk een elearning, cursus, training, of combinatie hiervan te volgen. Dit kan bij 2BSkilled! Wij bieden namelijk de cursus preventiemedewerker. De cursus behandelt uitgebreid de vereiste kennis en vaardigheden, inclusief de relevante wet- en regelgeving met betrekking tot arbeidsomstandigheden. Deelnemers leren over preventiemaatregelen om risico’s te minimaliseren, communicatievaardigheden om effectief te adviseren en bij te dragen aan een veilige werkomgeving, en het uitvoeren van een gedegen risico-inventarisatie en -evaluatie. Na het deelnemen aan de cursus preventiemedewerker is de deelnemer in staat om effectief bij te dragen aan het bevorderen van een veilige werkomgeving binnen de organisatie. Hoe de cursus er precies uit zal zien, hangt af van de situatie binnen uw bedrijf. Wilt u meer weten over de cursus of over hoe deze in uw situatie zal zijn? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Onze medewerkers zullen u met veel plezier informeren en helpen.
Kiezen voor 2BSkilled betekent kiezen voor een betrouwbare partner die gespecialiseerd is in het ontwikkelen van moderne en innovatieve trainingen, instructies, toolboxmeetings, kennistesten of andere bedrijfsoplossingen. Met al meer dan 40 jaar ervaring weten wij zeker dat wij u kunnen helpen. Al onze diensten kunt u vinden op de website. Bent u benieuwd naar onze cursus preventiemedewerker? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via het contactformulier of door te bellen naar 085 – 06 05 54. Onze medewerkers zullen u met veel plezier te woord staan.